Tisdag 5/5

Idag låg jag och dröna i sängen till kl 07.30. Måste säga att det är skönt med prao. Sova längre! :D
Fast det kändes konstigt att vakna idag, kände mig stressad , fast jag låg ändå kvar i sängen. Jag hade dröm en mardröm, som va lite CP om man säger så. 
Satte mig på bussen som vanligt, fast idag tänkte jag massa, och skrev det med. Små, små bokstäver för att det inte skulle ta upp så mycket, men det blev 5-6 A4 sidor. Men tänker inte gå in på några tankar/känslor här, hela världen har inte rätt att veta det :)
När jag kom till ICA blev det att sätta igång direkt, fick fylla på med äpplen, lime, advokado och allt såntdär på frukst/grönt avdelningen. Bananer har jag även fyllt på TVÅ gånger idag, tänk vad man tjänar på bananer. :L
Sen fick jag hälpa Görgen i frysdisken och att fixa ut mjölkprodukter.
Fick städa hyllor och massa sånt med. Plastade melon och annanas idag med, det är ju min favorit kan jag säga :P och att skriva med nykeln i "kartongätaren" ! xD
Till lunch hade pappa lagat korvstroganoff med makaroner, det var gott att äta, haha satt och skrev lite med då (:
Sen åt ja banan och Apelsin, Wahah mumma :D
Sen fick jag ställa iordning i alla hyllor och så till jag gick, 15.20. Vänta på bussen. *scrible scrible*
När jag kom hem var det mat, men har verkligen inte lust att äta. Jag är ju bland mat hela dagarna?! :O

nu har jag skrivit om, och det blev tre sidor, tog inte med allt. O nu sitter ja och snackar me Johan o Emma. Älsk på er <3


Kommentarer
Postat av: mammatezzan

vad kul att du trivs på praon :)

2009-05-06 @ 11:47:46
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0