Tisdag 26/5

Jaha, snart är månaden slut, vad ska vi alla hitta på i sommar? :)Själv kommer jag nog inte göra så mycket, och om någon vill träffa mig, får ni säga det, jag lär vara för lat att fråga om de :P


Idag gick jag upp kvart i fyra och åkte med mamma in till Johan. Jag la mig på soffan hemma hos honom och vilade en stund. Sen när han kom tbx efter att ha skjutsat Tommy till jobbet satt vi och snacka fram till klockan åtta, då skjutsade han mig till skolan. :) Första lektionen hade vi k-tid, fick lite info om veckan och nästa vecka. På torsdag ska vi på teater i Elsas Hus. Får väl se om det är något att ha :) Sen hade vi håltimma, då bjöd jag Johanna på glass och vi satt i uppis och kolla i katalogen från nya munken o kolla på när goran typ snacka så väligt mkt :P
HAHA hemkunskapen var väl ändå det roligaste idag. Jag och Johanna snackade med läraren efter lektionen om några jävla grönsaker. Spelade in skiten med, kul som fan vare:P
Ingen fysik. :D Gick ganska bra på mattelektionen och på franskalektionen prata vi bort typ halva lektionen, men det gick ju bra i alla fall ;)
Efter skolan, när vi hade slutat träffa jag och Emilia ngn kille som heter Coffe (?). Han jag Emilia och Benna cyklade ner till McDonalds och träffa Emma, Linus, Simon, Kimmie, venne om det var någon mer? Aja förlåt isf :P
Sen när Emma och Emilia hade krigat klart med is skulle visst Emma och Kimmie bada i ån, så jag Simon Linus Kimmie och Emma gick bort dit. Roligaste gubben som fiskade! xD hahaha:P
När dom va klara skulle vi ta bussen hem till Kimmie, stog där i typ 40 minuter och spraya på en okänd gubbjävel XD vi skulle åka EN hållplats, fta vi inte gick ? :O... Nu orkar jag inte mer, FAN!  aja det var typ allt xD

nu ska jag sova, Godnatt alla sötbarn :*D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0