Söndag 3/5



Idag.. kan man säga har vart ganska tråkig. Jag skriver blogg endast för att Axel vill det.
Så ajg kan ju börja med att jag vaknade halv åtta, jag gick upp och kolla vilka som hade skrivit till mig på msn och så la jag mig och sov igen. Var jättetrött eftersom jag var uppe till 04-04.30 igår och pratade i telefon.
När klockan var halv elva kom pappa in i rummet och sa att det var frukost, så jag fick dra på mig mina mjukisar och ett linne och gå ner.. Härligt när frukosten står klar på bordet, eller vad sägs? :P
Efter frukosten gick jag upp på rummet igen, har suttit vid datorn så gott som hela dagen, men det är ju trevligt att prata med folk! Jag tog två pigelin efter frukosten, jag tittade ett tag när pappa höll på med staketet som ska upp på baksidan jäms med plattorna, för att man inte ska gå på gräsmattan, den är ju redan så nertrampad. Det blir nog jättebra!
Och senare så satt pappa och putsa på bokstäverna som ska sitta på vår nu, ljusblå caldilac. Det är riktigt najs måste jag säga :)
Sen var det middag Potatis, brunsås och hemmagjorda biffar, mmh, det var riktigt gott med ett passande program på TV. Desperate houswives. Det är riktigt bra tycker jag, jag älskar i slutet när den där människan pratar och säger lite sådär halft viktiga saker. :P
Sen satte jag mig vid datorn och har suttit här sen dess. Funderat lite på livet och kärleken. Laddat upp onödiga bilder på bilddagboken och haft allmänt tråkigt, tills jag börja flumma och tog lite bilder. Den som jag la upp här till exempel. :P
Imorgon blir det praktik i två veckor framåt, måndag - fredag 9-16. Det blir nog jättebra!
Hoppas att alla har haft en mer intressant och roligare dag än mig! Puss :D

P.s varsågod Axel Sverker

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjärtat. Det är inte BARA Axel osm tycker det är skoj när du bloggar....



;-) Erika

2009-05-03 @ 21:33:48
Postat av: mammatezzan

nej vi e flera som läser tjejen :)

2009-05-03 @ 23:32:32
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0