Söndag 10/5

Igårkväll kom ju min kusin Johan hit, vi snacka lite om livet och annat skojjs, sen gick vi ner och kolla på IceAge2. Det äger ju så jävla mycket! :D

Imorse vaknade jag av att mamma ropade på mig, kvart i nio, för vi skulle äta frukost. Jag var så jävla trött, för Johan fixa hem mitt nya tidsfördriv igår, The Sims 2! Så jag hade suttit uppe till 02.05 och spelat.
Efter frukosten spelade jag också en stund och sedan runt kvart i tio åkte jag med Johan in till stan, för jag skulle ha något "möte" med Elin (präst) om konfirmationen. Vi började väl prata om varför jag var så trött och glömde vissa saker. Sen pratade vi om varför vi firar påsk. Det gick väl bra men jag höll på att somna! ;(
Klockan 11 ringde det till mässa. Jag blev faktiskt mycket piggar väl där inne. Det där eviga tjatet med texter och psalmer.
Efter mässan skulle vi "repa" lite (med Annika) inför min konfirmation som är på lördag (16/5). Det gick jättebra, och jag ska ju vara med och sjunga såklart, och sedan ska jag läsa två små bibeltexter. Det blir säkert jättebra.
Efter det gick vi i "kl12 gruppen" upp till övre salen, där skulle vi öva lite mer om det var så att vi behövde. Men jag gick ner med tre andra tjejer i typ källaren, eller vad man ska säga, och provade kåpor [stavning?]. Sen var det inte så mycket mer. Klockan närmade sig tre, men vi fick gå när vi kännde oss klara.
Pappa kom klockan tre och hämtade mig och sen
jag kom hem fram till 21.20 spelade jag sims, och nu sitter jag och skriver det här, och chattar med några :)

Sen vill jag ju tacka Amanda för i fredags och igår för två bra dagar!
Och till Oskar som faktiskt har vart bäst på att hålla mitt humör uppe!
Betyder! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0