Onsdag 13/5

 Charlie på bild då! :D
    Charlie

Jaha ja, vi börjar komma in i månaden nu.
Dag för dag går i dess egna hastighet.  Känner inte av några större problem i livit, förutom att man blir depp då och då, men det blir väl alla.  Pratade telefon med älsk igårkväll, trevligt trevligt.  Fast han är nog tröttare än vad jag är, och de är inte bra :( jaja, det är 29 dagar kvar tills min 15års dag :) <3

Idag är det ju onsdag, och jag fick skjuts av pappa till ica. Där satte jag igång direkt med de nya varorna som hade kommit, och tiden gick faktiskt ganska fort. Amanda kom dit med min film ja glömde hos henne och Heckan och hans polare var o shoppa bullar. Alltid kul me glada personer :D o heckans ögon e ju hur fina som helst, haha :D:D:D  Jag är ganska positiv jag med, idag iaf :)
Efter praktiken gick jag till tååget. Träffa Amanda på vägen. Men jag kom in till stan halv fyra iaf och vänta på Charlie. Sen åkte vi hem till honom och käka lite, sen skulle vi spela, men hans xbox är cp så det gick inte -.-'
Vi satt vi datorn och dryga lite och kolla på roliga bilder och så bestämmde vi oss för att gå till ica och köpa en läsk och en pigelin till mig :D Vi gick runt lite och diskuterade T9.
Undrar vilken idiot som tar med ord som hitlerbebis, nazistparkering, spädbarnsdödare och arabfitta. Det är bara några ord av alla men det är ju förjävligt? :O  Och så läste jag i tidningen att två svenska män var gripnia i Thiland för att ha betalat pojkar och utnyttjat dom sexuellt, det är ju ÄCKLIGT!!!
Ajja, så äre. Allt är ju typ dumt här i världen.. inget man själv kan ändra på, men vi får väl hoppas att allt och alla skärper sig snart. :)

Min dag har vart bra i alla fall, och nästa vecka kanske jag ska va med charlie igen. Och till helgen kommer lite släkt o vänner och typ "firar" att jag konfirmeras. Det blir väl trevligt, men jag hoppas på någon present med ;)
Nu ska jag väl spela lite Sims tror jag, Ha dé bra alla ! :D Puss

Kommentarer
Postat av: moa

hej ja det e ju en bit in till staden o så så man får ju stiga ur den varma sängen alldeles för tidigt men så e det. jo det e bara bra med oss här.. vi ska snart flytta från skogen in till ett samhälle där mamma bor. ska bli skönt det.

e det kul nu när johan bor där uppe så ni kan ses mer eller???

2009-05-13 @ 23:17:56
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0