Måndag 4/5 första praktikdagen.

Idag börja det med att jag gick upp klockan 07.10, klädde på mig, sminka mig, snacka lite med Skiöldh på msn och sedan var det lite stress! kom på att jag inte hade någon mat tills idag! Så jag fick ställa mig vid spisen och steka upp lite potatis och biff. Det duger ju :) När jag gick ut till bussen träffa jag Christine och vi snacka lite :) Sen blev det tråk för alla gick ju av vid Linghemskolan. Haha, sen såg jag även Patrik, alla är väl gulliga när det har regnat? :P
Sen gick ju jag av bussen vid Himnaskolan, gick till ica och fick vänta en stund men när jag väl hade kommit in i värmen fick jag träffa alla som jobba där. Annika visade mig massa saker och satte mig ganska snabbt i arbete :P Det första jag fick göra var att rensa borrt alla dåliga bananer, äpplen, tomater osv. Sedan plocka jag upp nya saker av alla frukter och grönsaker. Allt somskulle slängas var jag tvungen att väga och skriva upp och sedan slänga.
Sen fick jag lära mig något nytt! :D Plasta in varor! Roligare än vad det låter kan jag lova! :P Men alltså, orkar inte med dom där frågorna som är till. Riktigt tråkigt att göra under en prao. ;(
Klockan 4 sluta jag, och då kom pappa och hämta mig. Så det blev att åka hem och sätta sig vid datorn, ovanligt... :P
Sen vare käk, och datorn igen! :P Nu tänkte jag gå ut och kolla om vårt staket är klart. Kanske skriver mer sen som det händer något, eller om jag vill bara skriva ngt jag tänkte på. Have a nice day! ;)

Vem vet, ica kanske är min framtid! :P


Robin Skiöldh och Tim Lampuu, fåräveh sötbarn! :)
Dom kom hit på en snabbvisit, drack cola, käka upp mitt godis och snacka lite skit.
Sen ville Robin ha kul, så han fick en kondom som han sedan sprängde med hjälp av avgasröret på moppen
och Tim, han fick en tampong han stoppa upp i näsan! haha :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0