Måndag 25/5

(bild finns på bilddagboken)

Klänning hemma idag! :D
(som jag ska ha på skolavslutningen om ni hade missat det)
699:- Young.

 

Idag vare att gå upp klockan fem och ta bussen till skolan sen.
Först var det lagdag på fotbollsplanen :P
Sen tipspromenad ner till folkungavallen, där skulle vi ha friidrott, men jag var bara med på kula för sen skulle jag till tandläkaren, och jag kan säga attd et var inte speciellt kul. Lagade hål, dom skulle sätta in ngn "form" runt min tand och det gjorde äckligt ont ._.
Sen var min läpp bedövad sen dess till typ nu, håller på att släppa, men Emma, Emilia och Karro tyckte visst det va skitkul när min läpp bara hängde! xD
Iaf va jag på stan med dom och så träffa man Linus, Alfons, "jesus", och massa andra som jag inte har någon aning om vilka det är men det var kul iaf. Och tack Emma, Emilia, Karro och Linus för att ni följde med lilla mig till rese och vänta där med mig!
Och för övrigt, tack för en go och glad dag!

Sen lite såhär glädje. JAAA MITT INTERNER FUNKAR IGEN! Seriöst, jag har inget liv. För jag har bara suttit och spelat sims under typ två dagar. Och sen Johanna, jag har nog blivit lite solbränd idag iaf! Var nöjd, men du kommer aldrig slå min bränna på benen! HAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0