Lördag 9/5

Idag när man vaknade var jag jättetrött. Jag klädde på mig och tog några godisbitar, sen gick vi ner och åt frukost. Sen ville vi ut med hästarna och jag fick rida Matildas häst (Amandas syster).
Det var så härligt att rida igen, komma ut i naturen och få lite frisk luft. Och så kom man ju på andra tankar än det man tänker på när man är hemma, det är så trist och tiden går så sakta då.
Mamma och pappa hämtade mig vid halv tre tiden, och då åkte vi till mormor och morfar. Det var trevligt och jag tror dom blev ganska glada av att se att jag följde med för en gångs skull :)
Ikväll kommer Björn och June hit, och min kusin Johan är kvar med, vi ska grilla flintastek, det ska bli jättegott! :D Fast nu innan ska jag försöka att städa lite på rummet, och visa mamma att jag faktiskt kan det! :P

Hoppas att alla har en bra helg, puss! :D


Amandor som nyss vaknat vill inte vara med på bild ;)


Kommentarer
Postat av: moa

trivs du bra i törnvalla??? det e ju en bit från staden nämligen!

2009-05-10 @ 09:15:27
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0