Konfirmation 16/5




Idag var det konfirmationsmässa. Vi gick igenom lite och sjöng upp oss i övre salen en timme innan ungefär. Mamma, pappa, Björn och June satt i kyrkan och väntade och sen var det dags. Vi gik ner och ställde up oss, jag kände hur nervositeten steg i kroppen. Typ två minuter innan vi gick in ser jag min kusin Johan slinka in i folkmassan i kyrkan. ;)
Vi stog där på bänkarna och gjorde allt i sin ordning. Jag läste tå texter ur bibeln och hjälpte till att duka upp för nattvarden.
På något sätt tycker jag att det där brödet är gott :D Vin smakar bajs. :(
Sen gick vi ut på torget och alla fotograferade oss. Sen var det dags att gå in i kyrkan igen, med andra gruppen, för att ta kort på alla tsms med ledare. Haha fotografen såg lite rolig ut så det blev säkert jättebra! så fort vi var klara så drog jag av mig kåpan och sprang ner med den sen skynda jag mig ut till Johan, Camilla och barnen o så åkte vi hem. Vi käka lite mat och så har vi fikat massa. Och så måste man ju tillägga att man fick massa pengar ;)

Ikväll
blir det att följa med Johan hem, lite film och sådär tror jag! ;) Trevligt trevligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0