Fredag Valborg 1/5



Idag vaknade man på morgonen av att Alexandra höll på att skrika i köket, så inatt fick man inte särskilt mycket sömn.
Jag och Karro givk ner och käka frukost och satte oss sen vid datorn och väntade på hennes pappa som skulle hämta oss. Jag ska med för jag ska sova hos Karro! :D
Men ja känner att dagen är inte så bra iaf, Jag börjar bli deppig och neråt igen. Jag vet inte vad det beror på. Känns som att allt ska gå under. Att man inte är älskad, att ja inte har någon att vända mig till som kan förstå att man kan må dåligt utan att veta varför. Det är jättejobbig, för när jag är sån blir jag sur och grinig. Och det slutar ju inte alltid bra..
Men sen kom jag på något som skulle göra mig glad.
I två veckor nu har jag prao -> v19-20
Tema vecka i skolan -> v21.

Men saken är den att vecka 21 går vi bara i skolan måndag, tisdag och onsdag. Yay på det. Så nu vill jag åka bort! :D
Känns som en evighet till sommarlovet, men det får väl gå annars..
När vi skulle hem till Karro svängde vi förbi bildtema med, under denna åktur kom jag på att nightwish är väldigt bra.
Speciellt låten "Amaranth". :) Usch vad långt bort Karro bor. :O
När vi kom hem till henne käkade vi lite och tog en glass och sedan gick vi bort till något sommarställe. Så det blev väl dagens promenad..
Till kvällen skulle vi grilla, hennes mamma, pappa, lillasyster, bror och hans kompis, och såklart Karro och jag ;)
Det var härligt, vi åkte ut i skogen och grilla lite korv, och så letade vi efter svamp med, giftig svamp :P
När vi kom hem satt vi bara vid datorn, jag var jättetrött och runt elva - halv tolv så la vi oss och sov.
Hoppas ni alla andra har MÅTT bra idag, vilken inte jag har. Men jag har HAFT en bra dag.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0