Fredag 15/5

Jaha, det var väl i onsdags jag skrev senast ? Det har inte hänt så mycket iaf.. Jag saknar skolan och alla människor, håller på att bryta ihop snart. Med en kille 27 mil ifrån mig och minnen som fräter på hjärnhinnan. Det är jobbigt just nu men det går väl över hoppas jag. Det är bara 26 dagar kvar tills den tolfte juni, och då kommer Roger hit hoppas jag. Saknar honom väldigt mycket och de känns tungta att anstränga sig på att INTE sakna honom. Om jag saknar för mycket blir det antagligen för mycket för båda.
Den här veckan har gått fort fram iaf, och jag hoppas det förtsätter så.

LOVE IS STRAGE AND CAN CHANGE. BUT I WILL ALWAYS LOVE YOU. NO MATTER WHAT.

Idag var sista dagen på praktiken, pysslade med att plocka upp nya varor och senare på eftermiddagen fixa jag vid frukten.
Jag har vart så himla trött idag så de är inte sant. Gick upp klockan sju, och det räknas väl som sovmorgon för mig antar jag. Som belöning på praktiken fick jag plocka åt mig så mycket godis jag ville. Det är nice, men jag äter inte så mycket godis nu för tiden. Och nej, jag har inte gått in på smala linjen, men det är bara för sött.
Klockan fem var det att repa inför konfirmationen imorgon. Hoppas det går bra, alla verkar lite osäkra på sin sak men det löser sig väl.
Sen klockan halv åtta har jag spelat Sims, jag äger ju på det ;) Om någon undrar varför jag spelat det, så äre för att jag vill ha ett tidsfördriv, och jag kan säga att tiden går fort, det är ju endå ett roligt spel.

Imorgon
är det ju alltså konfirmation. Mamma, pappa, Johan, Björn och June kommer till kyrkan och tittar och sen kommer även Therese och Camilla med barn och gästar lite. Therese ska vara kvar tills på söndag.

På Söndag ska jag på bio med Jonas. Vi ska se star trek, det är jag som är väljaren. Den verkade ra på trailern iaf ;)
Det ska bli trevligt, och det tror jag Jonas med tycker! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0