Torsdag 11/6

Grattis på födelsedagen till mig själv! :D

Idag vad det skolavslutning, det va ganska kallt ute men det gick ändå, solen kom ju fram en stund sen ;)
Alla va jättefina oså men jag vet inte hur jag ska klara mig utan klassen i hela tio veckor! :'(
Blev nöjd med betygen med! fick VG i Matte, biologi, SV, religion, Geografi, Bild, Slöjd, Hemskunskap och Teknik. !
Faktiskt stolt över mig själv, skolan har ju inte vart det roligaste nu i åttan, men men ;) I nian blir det massor med MVG med! :D

Efter avslutningen åkte jag med Pika hem till henne, hon skulle byta byxor, sen gick vi till resecentrum och tog bussen till Ikano. Träffade Koffe lite snabbt på hans jobb, sen gick jag o Pika runt lite bara.. Köpte blåsbubblor! det e massa kul! :DKöpte också nya högtalare + bas till datorn ;) Niiice!
Koffe sluta jobba klockan tre. Han kom till Ikano och vi gick runt o kolla på massa saker. - Nästa inköp SIMS 3 !!
Koffe köpte en jättefin ring till mig, silvrig med ett diamanthjärta! :D Gulligull ^^ Sen bjöd han på fika med :)

Sedan skulle Pika iväg o träffa sin pappa, så jag och koffe åkte in till resecentrum och satt där en timma och väntade på mitt tåg, hade ju bestämmt tid med mamma.  Aja, det är alltid nice o vara med Koffe <3 
När jag kom hem var mormor och morfar där, fick pengar av dem. Sen hade jag fått ett presentkort på ikano laddat med 350 :- av mitt ex, Patrik o hans familj, Wallberg. Tack så jättemycket för allt jag har fått av alla, och alla grattis såklart, blev ju nästan förvånad av att så många kom ihåg mig!

Hoppas alla haft det bra på min 15-års dag !! :P


Kommentarer
Postat av: mammatezzan

jag skickade ett sms till dig, fick du det??

2009-06-13 @ 22:32:30
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0