onsdag 3/6

Älskar min Kristofer Mikael Adler. Min svenska polack <3 :D



Mm, mumms här sitter jag å käkar sallad just nu :D Jättegott! :D
Och så sitter jag och tänker på att jag borde bry mig mer O.o Jag bryr mig vääligt lite om vad folk snackar om, alltså folk som snackar skit jämt och ständigt. Och ingen ska tro att ni kan säga till mig vad som är rätt och fel, för det gör mig så jävla irriterad ska ni veta! Ni kan ju inte liksom bara tränga in i min själ och känna saker som jag gör. Så tro inget, snacka inte skit och tro inte att ni känner mig, ni lär få tillbaka!

Idag var det att gå upp kvart över fem, bara vardagsmat sådär. Usch för det, jag blir så jäkla trött  av det. Även om jag lägger mig tidigt, Jag borde kanske få den där sömnen på 14 timmar igen för det var underbart! Aja prata telefon med älskling en stund på morgonen o sen klockan sju kom bussen.
I skolan hade vi SO först, vi samla in böcker osv och sen skulle vi gå till någon skupturpark vid Berga.. Inte så värst kul men de är ju en annan plats än skolan.
När vi kom tillbaka kom jag på att det vad elevskyddsombudsavslutning, så vi cyklade till någon minigolf o spela de. Sen vid elva nån gång cyklade jag tillbaka till skolan o hämta pengar, o så kom min pirat o vi gick ner till berga o käka kebabtallrik, massa gott vare!
Sen börja jag fem i halv ett med Franska, alltid lika kul! :D
På svenskan läste jag upp mitt referat om Malexandermorden för tio år sen, det gick väl ganska bra tror jag.
Och på Tekniken gjorde jag klart min tyck-och-kom-in grej o sen hjälpte jag frida med hennes.
Kvart över tre skulle jag ner till bussen, träffa Linda, hon skulle visst med samma buss som mig! xD
Gick av vid Ekhaga o älskling mötte mig, så vi gick upp till honom o snacka lite sen satte vi igång o röja hans lägenhet, eftersom han ska flytta. Tycker nästan han har för mycket saker :P Klockan börja närma sig 18 o då var jag tvungen att åka hem, bara lämna min älksling :( <3 Ja, Ja jag tror jag ska vara med honom imorgon med och kolla in hans nya lägenhet o fixa med honom där! :D

Under tiden jag skrev det här blogginlägget käka jag två glassar, haha tjockisar :D

Kommentarer
Postat av: mammatezzan

åhå så pojken din bor i närheten av syrran din :)

2009-06-03 @ 23:15:44
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: isis

söt blogg;)

2009-06-04 @ 01:19:48
URL: http://learntolike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0