Lördag 6/6

För det första vill jag säga, ett STORT grattis till min syster Erika! :D
_________________________________________________________________________________________

Idag vakna man upp jämte min älskade Kristofer. Tror vi vaknade vid åtta först sen somnade jag om fyra ggr, vaknade hela tiden av att han sa saft O.o'  Aja, vi gick upp runt 11 sen iaf, gjorde iordning oss och gick bort mot hans förra lägenhet, för vi skulle städa där. Typiskt mig blir jag suger på glass, så jag ringde tessan o skulle fråga om hon hade glass, men hon var hos camilla och käka plättar, utan oss! :O Vi gick till ekholmen och lämnade några grejer sen gick vi hem till Camilla och va lite sociala, jag prova ju deras pool, kan snacka om att de va jävla kallt! :S
Sen gick vi till lägenheten och städade, sen gick vi till Camilla igen, med två kickboards som Koffe gav till barnen. Lite gulligt va? ;) På hemvägen snacka vi massa, men kändes som det tog flera år att komma hem igen.  Vi ficka lite mat när vi kom hem iaf och sen gick vi in till stan och köpte biobiljetter till "änglar och demoner". Filmen va riktigt bra tycker jag! :D
Vi kom hem runt tolv, satte på Titanic och somnade runt 4.00 sen. Grymt mysig dag! :D <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0