Lördag 30/5

Idag åkte jag in till stan klockan tre för att möta Jonas på resecentrum, sen skulle Pika och Kevin komma mellan fyra-fem men dom kom halv sju. Haha kul vi satt där i över tre timmar o vänta på dom men det var det värt! Men sen gick vi hem till Pika en snabbis först, det var så varmt ute så jag trodde jag skulle svimma, seriöst alltså verkligen jobbigt! Sen så gick vi ner till trädgårdstorget och träffade Tilda o tre av hennes kompisar men vi gick ganska snart pga vissa saker..
Så vi gick ner till hamnfestivalen, träffade Emilia, Simon, Puma, Lillen, Piraten och typ massa fler som vi kallar FÖÖL nu bara för att dom sa det hela tiden! xD
Vi satt iaf vid bryggan vid scandichotellet och chilla. Vi hade de nice o de va socialt som fan! En av de bästa dagarna på väldigt väldigt länge! Tack till alla och speciellt till Pika som drog med mig dit och Jonas som tog sig hit från Norrköping, vi vet ju hur du är annars. Jag vet inte hur det är med er men jag hade jävligt kul iaf!





Kommentarer
Postat av: Erika

Hej jennie,

Jag och Anna vill jättegärna att du följer med pappa & Rosie upp till Stockholm lördagen den 13 juni. Det är dop för lilly då och jag firar att jag fyllt 30 år!!! Tänka sig, vilken kärring till syrra ;-)

Sen har Anna och jag köpt en present till dig eftersom att du också fyllt år då.

Tänk på saken! kramar från erika

2009-06-02 @ 19:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0