31/5-09 ett datum att minnas <3

Idag blev jag väckt klockan sju av Pikas katt, det är väl gulligt, hoppas inte min katt blir sån xD haha <3
Jag, pika och Koffe gick till Berzan o slappa lite på gräsmattan medans vi väntade på Kevin. Och lite senare gick vi in till stan o jag slukade en pigelin i högsta hugg :P
Sen gick vi runt lite o sen så haha gick vi till netto och lutade oss mot den där jävla glasrutan så kommer det en jävla kärring och klagar på att vi inte ska stå där, seriöst ja garva som faan åt henne xD hahah!
Senare gick vi till trädgår'n o lekte lite :D hahah så jävla söta vissa ungar va där då :P

Kristoffer Adler. Min för all framtid! <3

Kommentarer
Postat av: mammatezzan

vem e kristoffer??

2009-06-02 @ 15:32:47
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0