Torsdag 23/4

Idag var det skola som vanligt, eller ja nästan iaf. Jag åkte till resecentrum efter so lektionen för mitt tåg gick 15.03 till uppsala. Träffade en tjej på tåget som var typ 26år, men hon såg ut att va 15 kanske :P Men vi satt och garva åt alla som gick förbi och hur dom inte fick upp dörren till toan, hahahah!

Kom fram till Uppsala runt klockan 6. Gud så nervös man kan vara då! Jag typ skakade när jag gick av tåget. Jag ringde Weenz och fråga vart han va, men då ser jag honom. Tror inte han såg mig först xD Haha men hur gulli som helst! <3
Fick en kram och sen gick vi till  uhm.... söders brors lägenhet [?] och kolla på film, massa mys :)
Sen var det sovdags och, ja.. då sover man ju x) eller ?

Happyface                                          happyface?! :) 23/4-09 in my heart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0