Tisdag 21/4


Världen är inte alltid som man tänkt sig, bara att blunda för motgångarna....


Dagen började väl inte sådär jättebra, det blev att sitta uppe länge igår så jag försov mig och missade engelskaprovt, men jag ringde och sa iaf att ja inte kom på morgonen. Jag vet inte om väckarklockan inte ringde eller om jag bara somnade om, kommer inte ihåg.. Aja, gjorde allt i den vanliga ordningen, men min frukost var inte särskilt god! Flingorna smakade mjöl.
Bussen gick 8.20 (då jag egentligen börjar) och tog sen tåget.
Morgonens höjdpunkt var väl iaf att snacka med Weenz. :)

Väl i skolan fick man ju vänta typ en timme på att hemkunskapen skulle börja. Jag och johanna o massa till gick till aulan och plugga tvättfrågor och läste tidningar. Sen fem i halv tolv skulle vi tillbaka till hemkunskapen för att äta. Fick lite paj av fredrik och axel, det smaka gott enligt mig iaf! :) Haha det är alltid roliga samtal i min klass, macka i ögat typ! xD
Kemin och matten var också fyllt av garv. Hahah det har vart en underbar dag! :D

Efter franskan kom pappa och hämta mig och vi åkte hem, ja satte mig vid datorn som vanligt, här fick man ju veta ett och annat som inte gjorde mig så glad. Men haha jag tänker lite på dagen och blir glad igen, som när Johannas ögon blev -->O.o. HAHAHA det va nog dagens ! xD

Imorgon är det onsdag och bara två dagar var tills jag sitter på buss/tåg mot uppsala! Ska bli redigt kul och dör av längta snart ! :D Men nu ska jag sova, så jag får lite mer sömn än igår. Puss på alla! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0