Tisdag 14/4

Jaha, skola igen då. gick upp halv sex och gjorde mig iordning och åt frukost och sånt.
Sen åkte jag med pappa eftersom han endå skulle till läkarn.
Hade klasstid som förstalektion och då blev det att plugga lite på fysikprovet, känns inte som att det är så svårt (:
Sen var det  håltimma och då satt man väl i soffan utanför kuratorn som vanligt, köpte även en festis och en tjockisbulle på uppis ;) Sen hade vi hemkunskap, och jag gjorde citrondoftande kyckling, det var riktigt gott om jag får säga det själv. Eftersmaken blev lite av chili, Blev hur mätt som helst. :P
Efter lunch hade vi fysik, matte och franska i följd med kanske fem minuter rast imellan
och sen åkte jag hem, riktigt skönt att vara hemma, väntade på att 'han' skulle logga in på msn.
Har pratat med honom nästan hela dagen sen jag kom hem <3
Till kvällen blev det ganska depp men när han sitter där med sitt leende blir jag som förtrollad  :*



Kommentarer
Postat av: mammatezzan

vill du ha större text??

2009-04-15 @ 00:05:28
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0