Söndag 26/4

Jaha idag ska man hem då.. :(

Aja på förmiddagen så skulle vi se på Green Street Holigans där nere, men vi hitta inte fjärren till Dvd;n så det var ju inte så lyckat. Och då provade vi med att kolla med PS2 istället, men då ville inte det funka heller.
Så vi gick upp och titta på filmen istället. Sedan kom Samme och kolla på filmen med oss. Riktigt bra film! Kan jag rekomendera! :)

Lite senare gick vi till ica och satt där ett tag, med Emil, Simon och Krisse, sen var det väl lite folk som kom och gick :P
Jag köpte en cola och två glass, mums i magen :*
Sen gick vi till sjön, där tog dom någon båt som vi rodde ut med. Krisse och Emil dumpa oss vid något hopptorn mitt i vattnet, sen fick dom syn på en spindel i båten och börja slå med åran tills den gick sönder. Men dom kunde iaf hämta oss och ta oss i land, fan va kul det var xD
Sen gick vi hem till Krisse och Weenz och Emil spela biljard och Krisse och Simon spelade typ, xbox? :P
Runt klockan 18 gick vi hem och jag packa ner mina grejjor oså.
Sen när vi vänta på bussen in till stan kommer Fredrik istället och vi åker med honom. Jag fick en tjuga av honom, men vet inte varför ? haha :P
Fan va negativ jag var till allt innan jag åkte då. Usch och blä! Saknar Uppsala massor, Speciellt älsk <33
Hoppas det blir snart igen! (L)

mycket gammal bild :P
Massa gammal bild på mig. Kan säga att jag saknar hårfärgen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0