Söndag 19/4



Jaha, idag sitter jag som vanligt och gör ingenting.
Alexandra väckte mig halv åtta och ville ha gosedjuret hon somnade med igår.
Försökte att somna om men det gick verkligen inte så jag gick ner och åt frukost.
Efter frukost blev det att göra sig iordning, men varför vet jag inte...
sitter ju bara vid datorn iaf, försöker plugga men det går inte bra!
Jag pratade med Roger på morgonen, alltid lika trevligt ^^,
Sen skulle han på match, och då chatta jag med Tommy.
Snacka om att jag har felstavningsdag idag!!
Vi tyckte det var jättekul iaf! xD   Prtade också med syster Erika
på telefon, pga att jag är så nervös att jag inte ska hitta i Stockholm.
Hahaha, men det ska nog gå bra hoppas jag! :D Har ju en halvtimme
på mig att leta ;)  Aja, skriver mer ikväll om det händer något intressant!
Puss på alla, ha en bra dag!

Tommy säger (13:00):
 Jag ljuger aldrig om sånt.
Jennie.   || Weenz <3 säger (13:00):
 idag
 dör du
 gör *
 haaha
 hahah
 det där va dagens x D
Tommy säger (13:00):
 Hjälp här får man mordhot! xD hehehe  
Jennie.   || Weenz <3 säger (13:00):
 hahaha omg xD

Jaha, det blev till att sitta mer vid datorn då.
Har haft jättekul idag faktiskt! Pratat med massor av folk, ni anar inte :P
Bara för att jag och Emilia är nolifers! Sen har jag pratat med Emma och
hon kanske ska följa med mig till Uppsala och träffa Weenz och alla hans
kompisar ;) Det ska bli fint som f*n! :D Alltså idag är jag hur glad som helst,
Minns inte när jag hade en så glad dag sist. Haha.!! Och så pratade jag i telefon,
i typ en timma! med Roger! Haha grymt gullig dialekt! :D Imorgon blir det ner till stan på
håltimmen och efter skolan ska jag träffa Annika och prata om min konfirmation, det blir nog bra (Y)
Nu ska jag bara skicka litet sms, så ska jag sova så jag orkar med imorgon! ;) Puss och godnatt alla! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0