Måndag 20/4



Jaha, idag gick man upp halv sex, Klädde på mig och sminka mig och åt frukost i vanlig ordning.
Stekte ägg, proffsigt va? Haha men iaf, jag tog kort på dom med, och då hittade jag min "försvunna" ledighetslapp, som kom med på bild. Det var lite såhär kul tycker jag.

Klockan sju bar det av till skolan, pluggade hela vägen på bussen. Och sen skulle vi ha idrott, men då var det något annat jag va tvungen att göra, men det blev typ inte så iaf så jag pluggade mer. Hade endå inga gympakläder med mig. Så jag blev klar med mitt biologiarbete. Det måtte bli ett G (+) ? där iaf. Haha helt omöljigt, är hur försent inne som helst.
Sen när vi väl hade biologi skulle vi börja med sex och samlevnad, det är nog det roligaste med biologi ;)
På Solektionen gick det verkligen inte att fatta någonting, han förklarade ju som en kratta. " muuuh" HAHA!
Så jag och johanna satt och garva istället och lyssna på när Jakob blev lite arg på Lars, eftersom han inte förklarade så han fattade.
På lunchen käka jag med Emilia, Johan och Benjamin. Sen följde Emilia och Johan med mig till Apoteket, skulle hämta ut nya p-piller. Sen gick vi tillbaka till skolan och flumma lite. Men alla böjade typ halv ett så jag fick ju va ensam en timme. Fast undertiden Emilia och dom hade lektion satt jag och hade lite kul med Johanna, fina bilder vi tog! xD haha det finns på fu5e@bdb.

Efter skolan gick jag till Mariagården och prata med Annika, det var faktiskt intressant. Vi prata om det mesta :)
Sen gick jag till min syster och åkte hem så jag va hemma kvart över sju eller något. Lång dag blev det, men bra iaf! hoppas alla andra har haft en bra dag! <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0