Måndag 13/4-09

Jaha, idag har man ju ledig, röd dag! :) Härligt väder ute också.
Dagen började med att äta frukost med mamma och pappa och sedan gick jag in i duschen.
Satte mig vid datorn en stund och spela lite sen gick jag ut och fotade lite i trädgården, resultatet blev bra tycker jag.
Våren är ju äntligen här!


Sedan hittade mamma även en tusenfoting i tvättstugan som hon ville skrämmas med. Och hon lyckades kan jag lova, sprang därifrån och ropade på pappa :P








Sedan gick jag ut på promenad med Christin som kom förbi och jag fotade även då. Trevligt att komma ut lite när det är så bra väder! Ska lägga in bilder och sen ska jag plugga lite så jag skriver mera ikväll, ha en bra dag! :D

Sen klockan halv två typ har jag suttit vid datorn och pratat med "Weenz."
Helt otroligt underbar människa! :)
så jag har inte gjort mycket alls, skrivit rent lite papper och så annars inget.
mamma gjorde tonfiskgratäng till kvällen, riktigt gott!
Snart ska jag sova eftersom man ska upp halv sex, sov gott alla! (:

Kommentarer
Postat av: Erika Berglund

Kul att du gillar att fota Jennie. Det kanske är Fotograf du ska bli ;-)

2009-04-13 @ 19:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0