Lördag 25/4

Uhm.. inget speciellt igår ? Weenz va i skolan och jag hemma med Söder och glodde på tv..
Killarna ( Weenz, söder, p, fredrik, tegan ) Spela Xbox på kvällen. Hur fult var inte det där hockeyspelet ? hahah gud :P

Idag så gick jag och Weenz till stan, det va hur gött väder som helst, men det var knappt att man kunde hålla kläderna på! Så vi satte oss på en bänk, någonstans (?) där det fanns blommor iaf och prata lite och lyssna på musik. Det gick förbi en cool kille med massor av medaljer, det skramla lite när han gick :P
Sen när vi skulle hem kom Söder och hämta oss, och vi åkte hem dit och hämta våra saker och sedan åkte vi sedan till Björklinge.
Vi låg i sängen och läste "elvis". 
hahah! "vad är litet, rött och slår bara för dig" - Ditt Ollon.!!  omg ! XD

Sen skulle vi va hos Krisse vid 18.00 ? men vi var för upptagna med att lyssna på musik o shit så vi kom dit typ vid 20.00.
Det kom fler sen, typ Emil, Samme, Simon och typ massa fler. Kommer inte ihåg va dom hette :P
Men runt tio var jag ganska färdig så vi gick hem, ångrar det lite nu i efterhand . hahah :)
Men på hemvägen träffa vi Sandra och snacka med henne ett tag. Fan va jag garva åt mig själv när jag skulle sätta mig ner i en liten backe, jag ramlade framåt! xD
Sen kommer jag ihåg att jag hälsade på Kalle och Dennis :D
När vi kom hem var Fredrik och hans kompis där så jag stod och smådryga lite med dem och sen var det march ner i sängen och sova ;)


Hahahaha fråga inte, men jag ser igenom det där hålet :D xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0