Fredag 17/4



Gårdagen hände verkligen inte något, så jag skrev inte dåra..

Idag gick man upp halv sex då. Klädde på mig och sminka mig. 
Vem kunde förutspå att dagen skulle bli så bra?
Jag gick ner och åt frukost med mamma, vi pratade lite, om Uppsala med.
-Mamma, vet du varför jag vill åka dit?
*Nej, varför ?
-    Förklara*
*Jaha, okej, vad säger hans föräldrar då?
-Det är nog lugnt!
*Okej, men du får väl åka då, men jag är bara rädd om dig, tänk allt som kan hända.
-Vad ska hända på en buss?
* Aja, jag vill prata med dom först.
HAHA fatta hur jäkla glad jag är?! Jag får åka till Uppsala! :D
24/4 kommer jag, då jäklar!! :D
Blir att kolla ledighet på fredagen och åka hyffsat tidigt ?

Annars har det nog inte hänt något speciellt, har gått ovanligt bra i skolan, men det är väl för att jag är så glad.
Härliga solen har vart framme hela dagen, hur skönt som helst!
Ikväll blir det till att ta det lugnt, kommer förmodligen vara jättetrött ikväll men så kan det vara.
Ska även försöka skriva lite biologi, om jag orkar ;)
Hoppas alla har det lika bra som jag!! Bye :D <3



Kommentarer
Postat av: syster yster

imorrn kommer vi :D är du fortfarande glad??? hehe

vad kul att du ska få åka till uppsala



kram

2009-04-17 @ 18:47:30
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: moa

hej hej vad roligt att du med har en blogg.. blir så roligt att kunna veta mer om vad som händer runt om i släkten:) saknar ju alla massa när man bor i småland.

e det bra annars eller???



kram

2009-04-17 @ 21:17:29
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0