Onsdag 15/4 2009

En ny dag, nya möjligheter.
Gick upp halv sex, klädda på mig och käka frukost med mamma o pappa.
Pappa skulle till läkarn vid sjutiden, och mamma skulle in och vänta på honom en timma efter typ så
fick åka med henne till skolan. Jag sov till halv åtta (mamma väckte mig då) så jag bar iväg till skolan utan smink! ;(
Haha, stackars mig. xD Hade iaf SO -religion på morgonen, jag och Johanna är ju bäst såklart! (:
Sen hade vi kemi som gick ovanligt bra, men matten efteråt var det ju lite sämre med.
Det är nog bara för att vi ska ha ett stort prov jag inte vill jobba, så jag satt och prata bort lektionen
med Fredrik och dom andra killarna.

På lunchen blev det att gå till pizzerian där Emilia, Johan och Benjamin satt occh vänta på mig.
Killarna från klassen var där också, dom har ju blivit moppepojkar nu ;)
Haha det var ganska intressant att va på pixxerian idag, bagaren typ hatar mig för att jag beter mig någolunda vuxet. :P
I jämfört med vissa andra, Känn dig utpekad Emilia xD
Emilia och Johan hade krig med pizzakanter och jag satt och snacka allmän skit som vanligt.

När vi kom tillbaka till skolan hade vi franska, som också kändes ganska bra idag.
Efter franskan satt jag och Emilia i korridoren där nere mellan entré A och B.
Hahah jag måste säga att det var rätt kul! :D
Sen hade vi svenska, jättekul! inte...
Och sista lektionen var elevens val - textilslöjd. Det är på gång med tröjan nu alltså!
*Den hinner nog bli klar tror jag, men vill ju göra tryck på den med. (:

Väl hemma sen blev det att gå upp på rummet, som vanligt.
Pratat med Mikkeliin hela kvällen, helt underbart! <3
Blir nog att sova om en stund, ska läsa lite ur fysiken med, eftersom jag har prov imorgon, som kommer att gå åt helvete!
Hoppas att alla har haft en jättebra dag! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0