12/4 2009


Imorse vaknade jag av mina systerbarn som höll på att skrika nere i köket så jag gick ner och åt frukost med dom.
Therese, Alexandra och Lukas har vart här sen i Torsdags [tror jag] :)
Sen så satt jag vid datorn och pratade med lite folk! :)
Pappa var i köket och laga mat när Anna, Erika, Nova, Stella och Lilly kom.
Lilly föddes för bara två vecker sen och hon är jättesöt! :D Men Anna har kvar en liten bulle på magen men den försvinner nog skulle jag tro. Då fick jag julklappar av dem med. Lite sent kanske men så kan det va när man inte tråffas så ofta :)
Jag fick två fina tunikor, en lite längre t-shirt, en urgullig top och en tjocktröja.

Där är de kläder jag fick!

Sen fick jag annat. En svart portmonä med en gullig liten rosett på. En Stella McCartney väska, fyra skärp, två halsband, ett armband, en necessär, en plånbok och någon liten grej jag har till nycklarna nu (: massa knappar av olika slag och några brosher. :D Hur glad som helst kan jag lova!
Sen har jag flyttat tillbaka datorn på sin plats igen, fick så förbannat ont i ryggen när jag satt så konstigt och då passa jag ju även på att städa rummet och fixa lite. Senare ska jag nog plugga, eller så gör jag det imorgon, vi får se.
 Hoppas alla har en glad påsk iaf, för det har jag! :D

Kommentarer
Postat av: mammatezzan

vad fint och välkommen till bloggarnas värld :)

2009-04-12 @ 19:34:46
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0